Page

sierra.isme

sierra.isme
a woman with hijab and freaky nice habit

Tuesday, November 30, 2010

to travel is better than to arrive

Interpretasi saya tentang hal yang saya pelajari ditunjukkan oleh Tuhan bahwa saya misinterpretation. Osiris zodiak saya, sebelum pembahasan ini menuju kami.
Saya sempat mempelajari dan segera mengambil kesimpulan bahwa Osiris adalah karakter yang berambisi kuat namun cepat puas diri dan akhirnya tidak konsisten, sehingga apa yang diraih ya cuma setengah dari keseluruhan saja. Saya meyakini itu dan voilaaaaa.... Selamat Anda masuk kedalam persepsi yang salah.
Kenapa? Tuhan tunjukkan sekarang setelah Dia melepas sesuatu (yang saya anggap penting, padahal tidak sama sekali) dari hidup saya.
Saya berkeyakinan tentang si Osiris yang ortodoks itu sampai Tuhan putuskan keputusan yang terbaik itu.
Dan Tuhan benar-benar tunjukkan Osiris lain yang mematahkan interpretasi saya bahwa Osiris tidak bisa mendalami sesuatu.
Ada tiga Osiris yang Tuhan kenalkan pada saya di masa ini. Osiris pertama adalah kawan lama saya, hanya saja saya jarang punya kualitas diskusi yang memadai dengannya. His name is Kuru. He sticks with painting stuff. He loves painting, he relaizes it and make sure that he has ability in painting. Then, he jumps into that stuff until now. He can earn money from that.
Osiris yang kedua adalah senior saya di kampus. Sebetulnya saya tidak pernah terpikir untuk mengenal beliau, tapi Tuhan berkehendak lain. Dia pertemukan saya dengan wanita Osiris satu ini di ajang debat kampus. Saya satu kelompok dengannya. Belum, saat itu belum apa-apa. Saya tetap masih kenal beliau di permukaan. Sampai entah mengapa saya sangat amat ingin sekali (hyoerbol!) berkunjung to her dormitory. Sampai suatu saat Tuhan izinkan dan saya berkunjung ke kosannya. Dari situlah awal mula saya mengenal dan mendalami seorang wanita Osiris yang konsisten dengan apa yang dia jalani. Seorang wanita Osiris yang menekuni fotografi sebagai hal yang dia cintai dan dia tekuni. What’s the result? She can earn money and give something to society through it.
The third Osiris adalah orang yang saya baru kenal sekitar dua hari lalu. Bertemu dalam pesan berantai di situs jejaring pertemanan. Dia admin di sebuah grup Parkour. Yeah, Parkour. A new stuff that i have always wanted to try since i knew about Capoiera. And guess what? He also consistents with that stuff. And he does it with love, with the ambition that he collects to be his power when doing that stuff. The results, he can persue people to do something benefit. Yes, Exercise!
The similar thing between them is CONSISTENCY in managing their ambition in doing activity that they love. The result is ABILITY that can be implicated in many places.
Then i realize in blink of an eye.
Hey, They are Osiris, too. But they can! they can consistent with something that they love. They can. They not only feel the surface but also get into the deep one.
I am Osiris, too. So? Why i can’t?

LEARN THE PROCESS..ENJOY THE JOURNEY..THEN CATCH THE DESTINATION

to travel is better than to arrive. Maybe because i used to think that there is one path to take to what you gonna be in life. But if you choose that one path doesn’t mean you have to ban the other ones.
I realize that if i see what happen along the way that count to stumbles, no any falls and pressures.
It is your journey not to destination.
You kind of, i guess, trust that future will work so fine like it suppose to


by Moose Step Up 3d

regards,

sierra

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
i am simple kinda woman who is searching any knowledge that will lead me to be a better man.

it counts you

web counter